Sep 19, 2009

A box of whimsy from Rhonda

And these are goodies from Rhonda. Wow so many things in a box!!
I love those prima flowers (can you see in the photo??).


She also sent me clothes for my daughter.


Rhondaさんからも福箱が届きました。たくさん入っていました。特に、プリマのフラワーは、普段プリマの購入を(ご予算の関係で)ためらってしまいがちな私には嬉しい。
娘の服までくれました!これは季節的に来年かな。入るかな。

No comments:

Post a Comment